• 0322 458 13 01
  • info@evdizkargo.com.tr
  • Pazartesi - Cumartesi: 8:00 - 19:00

Adana Evden Eve Nakliyat Ev Taşıma Firması

Nakliyat ve Taşımacılık Sözleşmesi Nasıl Yapılır?

  • AnaSyafa
  • Nakliyat ve Taşımacılık Sözleşmesi Nasıl Yapılır?

Nakliyat ve Taşımacılık Sözleşmesi Nasıl Yapılır?

Nakliyat ve taşımacılık sözleşmesi nasıl yapılır? Nakliyat hizmeti alanların bu konuyu ihmal ettikleri gözlenir. Adana evden eve nakliyat ve taşımacılık şirketleri arasında olan Evdiz Nakliyat, tüm taşıma işlerimizde müşterilerimiz ile nakliyat sözleşmesi yapmaktayız. Ülkemizde yaygın olmayan bu sözleşme alışkanlığı, güvenceli taşımacılığın da teminatıdır. Bu sözleşmede ödeme kaydından, nakliyatın yapılacağı araç bilgilerine kadar çok farklı detay yer almak zorundadır. Ülkemizde nakliyat hizmeti veren firma sayısı çok fazla olmakla birlikte, kurumsal hizmet sunanların sayısı yeterince fazla değildir. Taşımacılık firması seçiminde profesyonellik ve kalite standartlarına uygun nakliyat hizmeti veren firmaların tercih edilmesi önerilir. Taşımacılıkta uluslararası nakliyat kurallarına uygun hizmet sunan işletmelere yönelmek gerekir. Taşımacılık öncesi yapılan eşya sigortası ile nakliyat sözleşmesi de bunların başında gelir.

Nakliyat ve Taşımacılık Sözleşmesi Nasıl Yapılır?

Adana evden eve nakliyat firması Evdiz Kargo olarak tüm müşterilerimiz ile nakliyat sözleşmesi yapmaktayız. Eşyalarınız güvenli bir taşıma ile resmi taşıma sözleşmesi yapılarak tarafınızdan alınmaktadır.

Güvenilir Taşımacılık Hizmeti Veren Şirketlerin Tercihi

Nakliyat ve taşımacılık sözleşmesi nasıl yapılır? Nakliyat sözleşmesi, taşımacılık hizmeti sunan firma ile hizmeti alan kişiler arasında yapılır. Burada öne çıkan belli başlı maddeler şunlardır:

  • Taşıma zaman aralığı
  • Şayet, ödeme yapılmadan önce taşımacılık hizmeti sunuluyorsa, taşımacılık sonrasında ödenecek tutar
  • Taşınacak eşyaların miktarı, oda sayısı, eşya ağırlıkları gibi hesaba dayalı konular
  • Taşımayı yapan nakliyat şirketinin unvanı ile birlikte Ticaret Kaydı ve işletmenin açık adresi
  • Taşıma esnasında olabilecek hasarlara karşı yapılacak ödeme teminatı

Bu maddeler, nakliyat şirketi ile hizmet alanlar arasındaki anlaşmaya bağlı olarak arttırılabilir. Karşılıklı iyi niyete dayalı yapılan nakliyat hizmetinde bazı konuların kayıt altına alınması kurumsallığın da bir göstergesidir.

Kurumsal Firmalar Neden Tercih Edilir?

Nakliyat ve taşımacılık sözleşmesi nasıl yapılır? Söz konusu sözleşme, kurumsal firmalarda standart bir belge olarak hazır halde bulunur. Eklenti yapmak isteyen müşterilerin isteğine göre sözleşme maddeleri çoğaltılabilir. Kurumsal nakliyat şirketleri, iş yeri taşımacılığında da nakliyat öncesinde eşyaların envanterini çıkararak taşımacılık hizmeti sunarlar. Bu sayede, nakliyatta olabilecek hasar ya da eşya kayıplarının önüne geçilmiş olur. Kurumsal firmaların bir diğer özelliği de sigortalı taşımacılık hizmeti sunmalarıdır. Taşınma öncesinde eşyaları sigortalayan firmalar, nakliyat hizmeti alanlara da güvence vermiş olurlar. Taşınma hizmeti sunan firmaların deneyimli olmaları ve yeterli makine ile taşıma malzemesine sahip olmaları tercih sebeplerinin başında gelir.